torsdag 21 juni 2012

Väckelse/Omvändelse

Såg på en predikan idag av Isik Abla som tidigare var muslim men fick möta Jesus. Såg denna fantastiska predikan på Webben från årets Nyhemsvecka.
Denna grep tag i mig och i slutet när hon gick ner på knä och bad till levande Gud kom en förkrosselse där jag satt framför datorn. Har inte upplevt något liknande förut när jag hört någon predika.

Vill uppmuntra att gå in och lyssna till det budskap hon delgav.

http://nyhemsveckan.se/Startsidan.html
gå in på eftersändningar och klicka på dat. 21/6

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ett oerhört starkt budskap levererat från en som känner sin Gud. Känner igen mig i dina ord, längesen jag hörde en predikan som på ett starkt sätt berörde mig

garan sa...

Tack för kommentar!
Ja, upplevde att det var den helige Ande...

Gud välsigne dig!
garan